پیچیده شمیمت همه جا ای تن بی سر 

 

چون شیشه ی عطری که درش گم شده باشد 

 

 

 

هنوز نوبت بعدی مشاوره نرسیده یکی از دوستای همسرم که همسرم خیلی بهش احترام میذاره عصر عاشورا اومده بود خونمون کلی باهاش صحبت کرد البته می دونم خیلی فایده نداره.ولی خب لااقل دلم یکم آروم شد. بطور اتفاقی متوجه شدم ایشون تو گوشیش اسمم رو گذاشته جنگجو و آهنگ زنگ رو هم به صدای مسلسل و تفنگ تغییر داده. واقعا نمیدونم از دستش چیکار کنم خسته ام کرده. من واقعا خیلی دارم باهاش کنار میام اما اون نمیفهمه واین من رو آزار میده. دیشب میگفت بیا خودت تغییرش بده اسمت رو اما من تا حسم عوض نشه نمیتونم این کار رو بکنم.گفتم زمانی تغییرش ارزش داره که خودت این کار رو بکنی من هرگز این کار رو نمیکنم

صبح امروز گفت: شیشه ماشین رو وقت کردی از داخل با شیشه پاک کن تمیز کن گفتم اتفاقا دیروز میخواستم این کار رو بکنم اما بچه نذاشت البته فکر میکنم تیغه برف پاک کن هم مشکل داشته باشه ...دقیقا همین جمله رو گفتم شروع کرد به غر زدن.تو همش جنگ میکنی هرچی میگم یه چیزی باید بگی گفتم منکه چیزی نگفتم نه همینکه میگی اشکال از برف پاک کنه میخوای بجنگی دیگه.... 

 

نمیدونم چطور اینهمه زبون نفهم شده این همه خوبی من رو نمیبینه یک هفته نیست گفت میخواد تفنگ بخره گفتم ما کلی بدهی داریم گفت میدیم اونا رو اون نیم سکه ای قبلا بهم هدیه دادی رو میفروشم یکم هم قرض میکنم میخرمش. گفتم خودت میدونی و این درصورتی هست که اصلا راضی نیستم اما نخواستم بقول خودش جنگ کنم. 

 

بعد عاشورا گفت تفنگش خوب نبود بجاش میرم کربلا. گفتم برو . دیگه چیکار کنم؟ تو این بحران مالی واقعا به این پول احتیاج داریم اما گفتم شاید بره آدم شه هرچند بعیده چون ذاتش نمک نشناسه.  تا هوا گرم بود کولر ماشین خراب بود و من ساعت ۲ تا ۳ بعدازظهر تو گرمای تابستون باید رانندگی میکردم می اومدم خونه. حالا هم بخاریش خرابه و ساعت ۶صبح تا ۳۰/۷ باید رانندگی کنم و یخ بزنم اما ایشون فقط به فکر خودشه.  

نظرات 2 + ارسال نظر
زهرا دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 16:24 http://basije-da-beheshti1.blogfa.com/

گفتند شهید گمنامه ، پلاک هم نداشت

اصلا هیچ نشونه ای نداشت

امیدوار بودم روی زیرپیرهنیش اسمش رو نوشته باشه …

نوشته بود : اگر برای خداست ، بگذار گمنام بمانم


دوست عزیز با 2 مطلب جدید آپ هستم
خوشحال میشم از حضورتون

فافا چهارشنبه 29 آبان 1392 ساعت 13:12 http://yamahdi1360.blogfa.com

سلام آبجی خوبم درسته نمیشناسمتون ولی به عنوان یه انسان وکسی که کم وبیش درجریان پرونده های طلاق هستم اصلادوست ندارم که کسی خدائی نکرده به این راه بره خوشحال میشم که به عنوان یه همنوع یه دوست یه خواهر؛هرچه شمااسمشوبذاریدبتونم یه ذره بهتون کمک کنم ومثمرثمرباشم به امیدخداانشااله که بزودی خبرهای خوبی ازتون بشنوم شمالایق بهترین هاهستیدپس اینوهمیشه درذهنتون تکرارکنیدوتوکل بخدارودرصدرهمه کارهاتون قراربدید؛درپناه خداباشیدیاحق والتماس دعای فرج

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.