بسم الله الرحمن الرحیم

هفت سال قبل تو یه همچین شبی عقد کرده بودم... حالا پر از بغض و آهم ... 

هر سال یه کیک کوچولو میگرفتیم... ولی امسال دیگه خبری از اون پیوند نیست... حالا جدایبم ... اون تنهاست و من موندم  با طفلکی که هر روز بیشتر به آینده اش فکر میکنم من موندم و دغدغه های تموم نشدنیم...

 دلم گرفته خدا ...



با اینکه مدتهاست جواب پیامهای همسر سابقم رو نمیدم این بار از روش سخیف تری استفاده کرده. بهم پیشنهاد مالی داده؟؟؟؟؟!!!!!!  خدایا چی درباره ام فکر می کنه؟ بهم میگه سالی ده میلیون تومن بهت می دم تو با من باش. خدایا اینجا تنها جاییه که می تونم دردم رو فریاد بزنم. چی رو میخوای بهم نشون بدی خدا؟؟؟؟؟؟

شاید من حماقت می کنم که توقع اینهمه حقارت رو ندارم.

مگه من آدم بده نبودم؟ مگه نمی گفت بخاطر بدی های من زندگیم بهم خورد؟ پس چرا ولم نمی کنه؟

خدایا نمی دونم چی بگم فقط می دونم درونم داغونه ....

بخاطر دخترم هم که شده درستم کن. روبه راهم کن.

همه میگن خودم باید بخوام ولی من میگم تو بخواه.

مگه همه چی به خواست خودت نیست؟

خدایا خودت فرمودی:

«کن فیکون»

به من هم دستور بده. به سلولهام به اعضام به قلبم.

منتظر فرمانتم خداجون...


بسم الله الرحمن الرحیم

تسلیت شهادت امام هادی علیه السلام

یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال...

سال نو مبارک 

....

به لطف خدا آغاز سال نسبتا خوبی داشتم. تا حالا خوبترین اتفاقش دیدار با دو تا از دوستان دوره ی دانشجوییم بود. 9 فروردین هر دو با همسر و فرزنداشون بهم افتخار دادن و اومدن خونه ام. البته هنوز قضیه ی جداییم رو نمی دونن. ترجیح دادم در موقعیت دیگه ای براشون توضیح بدم نمیخواستم  روزشون تلخ بشه. خدایا امسال با ماه رجب شروع شده من منتظرم. منتظر اتفاقای خوب میشه لطف کنی و خیلی منتظرم نذاری؟ 

دوستت دارم خداجونم.

به فدای حضرت هادی و سامراش..

دشمن این آقا کوچک و حقیره

دل رو میبره با جامعه کبیره...

خوندنش خیلی لطف داره کاش ازش غافل نشیم.