http://www.ayehayeentezar.com/gallery/images/57739618770759860917.gif


گاهی شاید انقدر موضوع برای نوشتن داشته باشی که ندونی از کدوم بنویسی. امروز میخوام از اینکه خدا


یه روز دیگه بهم فرصت بودن داده تشکر کنم. خدایا حالا که فرصت نفس کشیدن رو بهم عطا فرمودی


اجازه بده در خدمت تو و بندگی خودت بگذرونم این روز رو. خدایا تو دانا و بصیری. تو محول الاحوالی،


حالم رو به بهترین حال ها که همانا احساس غرق شدن در دریای بی کران عنایت و رحمت و رأفتت هست،


نصیبم کن. خدایا توان بندگی بهم عطا فرما.



راهنمام باش و از هر خطایی محافظتم کن.


اعوذ بالله من الشیطان رجیم


اعوذ بالله من نفسی


اعوذ بالله من همزات الشیاطین


یا الله یا رحمن یا رحیم یا مقلب القلوب ثبت قلوبنا علی دینک و اکفنا یا قاضی الحاجات و یا کافی المهمات ...


الهی و ربی من لی غیرک


مَن لی؟؟؟



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.