دیشب گوشیم گم شده بود تو خونه داشتم دنبالش میگشتم آقای همسر گفت بیا با گوشیم زنگ بزن پیداش میکنی. وقتی  خواستم زنگ بزنم دیدم اسمم رو تو گوشیش از عشق  من خانمی عزیز به عزیز قلبم تبدیل کرده.دلم گرفت  هنوز هم که مینویسم دلم گرفته. تا حالا خیلی چیزا رو به امید اینکه هنوزعشق بینمون وجود داره تحمل میکردم  اما  حالا به چه امیدی .... بهش گفتم کی  عوض کردی اسم رو ؟ گفت یک ماه پیش (منظورش همون روزهایی  هست  که به  سختی درگیر شده بودیم و  تصمیم جدی گرفته بودم تا ازش جدا شم یا اینکه سرجاش  بنشونمش و  بفهمونم بهش که زندگی خاله بازی و بچه بازی نیست. ) تو دلم به  خودم  گفتم : خاک بر سرت عرضه حفظ عشقی  که بوجود آورده بودی نداشتی. تا 2 شب نتونستم بخوابم. همسرم شیفت بود و خونه  نبود. بهش پیامک فرستادم و   گفتم  کاش اینطور نمی شد و حالا که اینطور شد کاش  بهم نمیفهموندی اونم گفت نگران نباش وقتی احساس عشق   بهم  برگرده همه  چی بر میگرده و کسی جای تو رو تو قلبم نمیگیره و فقط تو میتونی عشقم باشی... حرفش امیدوار کننده بود اما دلگیری و آزرده خاطریم رو تسکین نمیداد. گفتم نگران  جام تو قلبت نیستم نگران خودم هستم  که تنها دلخوشیم رو از دست دادم.

 کاش ما  آدمها وقتی میخوایم حرف بزنیم حواسمون به اثر جملات و کلماتمون  باشه. گاهی اوقات بعضی کلمات و جملات میتونن همه چی رو از همیشه بهتر کنن و گاهی هم  بدتر ...

گاهی  سازنده اند و گاهی ویرانگر ...  

 

   

میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) و روز دختر مبارک 

نظرات 4 + ارسال نظر
๓αяγα๓ gΘℓï چهارشنبه 20 شهریور 1392 ساعت 11:36 http://faryad-zire-ab90.blogfa.com/

سلام بارانِ عزیز؛ صالح تنفسش به حالتِ طبیعی برگشته ..
مرسی واسه دعاهایِ قشنگت .. [قلب]

sam دوشنبه 18 شهریور 1392 ساعت 14:39 http://cafedosti.blogfa.com

ای پرتو امید ، ای خدا ، راهنمایم باش .
پیش پایم را روشن کن ، نمیخواهمآن دوردستها را ببینم .
فقط همین یک قدم کافیست ....
-----------------------------
سلام
تصمیم گرفتیم ختم دسته جمعه صلوات بگیریم
اگر دوست داشتین خوشحال میشیم تو طرحمون شرکت کنین
[گل]

๓αяγα๓ gΘℓï یکشنبه 17 شهریور 1392 ساعت 13:05 http://faryad-zire-ab90.blogfa.com/

سلام بران جان؛ اسمت رو واسه ختم نوشتم ..
ممنون که هستی .. [قلب]

sam شنبه 16 شهریور 1392 ساعت 12:55 http://cafedosti.blogfa.com

روزگاریست که دیگر بذر محبت نمیکاریم .... برای همین است تمام نگاهها را بد برداشت میکنیم
--------------------------------------------------------
سلام
ولادت حضرت معصومه(س)مبارک

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.