دیشب همسر بهم گفت می دونی عشق منی؟ تلخ خندیدم و گفتم نه گفت چرا گفتم اگه بودم که تو گوشیت اسمم رو  

 عوض نمیکردی؟ گفت الانم که چیز بدی نذاشتم. حتما باید اون رو عوض کنم ؟ بازم لبخند زدم و چیزی نگفتم اما دلم میگفت: مهم اینه که عوضش کردی تو قلبت و بعد تو گوشیت. شاید برای خیلی ها مهم نباشه این موضوع ولی برای من خیلی مهمه.  شکر خدا اینروزها رابطمون بد نیست. با استاد مشاور هم صحبت کردم البته تلفنی. دیگه به خدا توکل میکنم و سعی میکنم خودم رو اصلاح کنم.  

اینروزها هر دومون دلمون تنگه حرمه حضرت سلطانه. آقاجان یه نگاه خاصت همه چی رو درست میکنه. دوستم داره میاد پابوس کاش میشد به زودی ما هم بتونیم بیایم خاکبوسیت آقای مهربانی ها... 

 

گرچه آهو نیستم اما پر از دلتنگیم 

ضامن چشمان آهوها پناهم می دهی؟ 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
sam سه‌شنبه 26 شهریور 1392 ساعت 15:07 http://cafedosti.blogfa.com

این زمزمه در عرش برین است امشب
پیدایش نور شمس دین است امشب
مژده به محمد و علی و زهرا
میلاد امام هشتمین است امشب
-------------------------------------------
ولادت باسعادت سلطان، امیر و ولی نعمت تمام ایرانیان، حضرت رضا علیه السلام مبارک.....

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.